رنج قیمت سمعک زیمنس
نوشته شده توسط : رومینا علامه

اگر نیاز به یک ادیومتری دارید که تنها ارزیابی pure tone audiometry  و speech audiometry انجام دهد!! دستگاه ادیومتر primus Ice  یک دستگاه کوچک و کلینیکی است که برای این اهداف طراحی شده است. ویژگیهای منحصر بفرد این ادیومتر به صورت مختصر در ذیل آورده شده است:

دستگاهی بسیار کوچک برای انجام آزمون های پایه شنوایی با ابعاد 18×11×9  که براحتی قابل حمل می باشد و با برداشتن پوشش آن باز ابعاد آن کوچکتر خواهد شد.

این دستگاه علی رغم کوچک بودن اما از نظر عملکرد کاستی ندارد و همه آیتم های موجود برای ارزیابی کلاسیک مانند HTL-UCL-BTL-MCL و دیگر آزمون های استاندارد را  دارا است.

از آنجاییکه اطلاعات حاوی کالیبراسیون دستگاه در هدفون دستگاه ذخیره میشود می­توان با جایگزینی آن با یک هدفون کالیبره دیگر، از اتلاف وقت برای فرستادن دستگاه به شرکت­های مربوطه جهت کالیبراسیون جلوگیری کرد.

تنها با زدن یک دکمه در قسمت پایین  نرم افزار میتوان  نرم افزار جدید را به صورت رایگان دانلود قیمت سمعک زیمنس کرد و سیستم دستگاه را به آخرین ورژن ارتقا داد.

توانایی سازگار بودن کامل با سیستم Noah با سرعت بیشتر نسبت به تمام دستگاه های دیگر

وجود ابزار و امکاناتی که می­توان به خوبی برای مشاوره در مراحل مختلف کم شنوایی و راه حل های موجود برای حل معضل کم شنوایی استفاده کرد.

دستگاه ارزیابی وسایل شنیداری ( HIT: Hearing Instrument Test ) علاوه بر بررسی ویژگی­های الکترواکوستیکی سمعک، در بخشی از فیتینگ سمعک مورد استفاده قرار می گیرد. کمپانی Auditdata  دانمارک یکی از سازنندگان این دستگاه ها می باشد.  دستگاه Primus HIT Pro ورژن ارتقاء یافته primus HIT است و طراحی آن به نحوی تغییر کرده است که با سهولت و کارایی بیشتر نسبت به نسل قدیمی تر آن می­تواند ارزیابی­های مربوط به وسایل شنوایی (سمعک) را به خوبی انجام دهد. برخی از مهمترین ویژگی های این دستگاه به صورت مختصر در ادامه بیان می شود:

وجود فضای بزرگ و جادار جعبه آزمون با ویژگی های اکوستیکی مناسب که باعث کاهش اصوات مزاحم خارجی و  نتایج معتبرتر می شود.





:: برچسب‌ها: سمعک , سمعک اتیکن , سمعک اینترتون , سمعک استارکی , سمعک فوناک , سمعک زیمنس , سمعک ویدکس , سمعک یونیترون , انواع سمعک , انواع سمعک ها , خرید سمعک , قیمت سمعک , سمعک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: